Eurorepar Car Service

Online Υπηρεσίες

κλείστε ένα ραντεβού γίνετε μέλος του Δικτύου
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ NEA ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
EUROREPAR Car Service
ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ NEA ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
NEA

Οι ερωτήσεις σας

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δισκόπλακων και των ταμπούρων;
Πότε πρέπει να αντικαταστήσω τον ιμάντα χρονισμού
Όταν ανάβω τον κλιματισμό μου, χρειάζεται πολύς χρόνος για να κρυώσει. Ποιο είναι το πρόβλημα;
Γιατί ενεργοποιείται η ενδεικτική λυχνία της μπαταρίας μου;
Το αυτοκίνητό μου δεν έχει καμία ισχύ και ανάβει ένα πορτοκαλί προειδοποιητικό φως στον πίνακα οργάνων.

Οι απαντήσεις μας

Τα ταμπούρα χρησιμοποιούν  σιαγόνες μέσα σε ένα περίβλημα (το τύμπανο) για την επιβράδυνση του οχήματός σας. Οι σιαγόνες των φρένων  ωθούνται προς τα έξω, και φρενάρουν το τύμπανο προκαλώντας τριβή. Τα δισκόφρενα από την άλλη πλευρά είναι διατεταγμένα διαφορετικά, με έναν δίσκο που είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό και επιβραδύνει με τα τακάκια φρένων. Και πάλι αυτό προκαλεί τριβή και επιβραδύνει το όχημα.

Τα δισκόφρενα γενικά παρέχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης και στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις τα ταμπούρα είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος, όπου απαιτείται λιγότερο φρενάρισμα.

Και οι δύο τύποι συστημάτων πέδησης χρησιμοποιούν την ίδια αρχή εφαρμογής τριβής για την επιβράδυνση του οχήματός σας, επομένως και οι δύο θα φθείρονται με την πάροδο του χρόνου.

Κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων θα συστήσει διαφορετική ηλικία και χιλιόμετρα για την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού. Ως πολύ γενικό κανόνα, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τον ιμάντα χρονισμού το αργότερο κάθε 5 χρόνια. Αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα, ο ιμάντας χρονισμού θα πρέπει να αντικατασταθεί μεταξύ 110.000-160.000χλμ.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ελέγξετε τον οδηγό  συντήρησης   για το συνιστώμενο διάστημα αντικατάστασης  του ιμάντα χρονισμού του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν είστε σίγουροι, επισκεφτείτε μας.

Οι μονάδες κλιματισμού αυτοκινήτων είναι συστήματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Υπάρχουν διάφορες αιτίες που μπορεί να προκαλούν το πρόβλημα. Οι εκπαιδευμένοι τεχνικοί μας είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν και να επιλύσουν άμεσα τυχόν προβλήματα. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας -  Βρείτε στο πλησιέστερο συνεργείο

Εάν η ενδεικτική λυχνία μπαταρίας ανάβει στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, ενδέχεται να μην φορτίζεται η μπαταρία. Είναι πιθανό ο εναλλάκτης να μην λειτουργεί σωστά ή η μπαταρία να χρειάζεται αντικατάσταση.

Και στις δύο περιπτώσεις, είναι σημαντικό να ελεγχθεί η μπαταρία από τους τεχνικούς μας. Εάν η μπαταρία αποφορτιστεί εντελώς, δεν θα μπορείτε να ξεκινήσετε το αυτοκίνητό σας.

Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τον καταλύτη ή τον αισθητήρα λάμδα. Ο αισθητήρας λάμδα βρίσκεται στο σύστημα εξάτμισης και επιτρέπει στον κινητήρα να ελέγχει την αναλογία αέρα και καυσίμου. Όταν ο αισθητήρας είναι κατεστραμμένος, το σήμα προς τον κινητήρα αποτυγχάνει. Τότε ανάβει προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου με αποτέλεσμα την μη σωστή λειτουργία του κινητήρα.

Αν ο καταλύτης έχει υποστεί βλάβη, δεν μετατρέπονται τα επιβλαβή αέρια σε αβλαβή.

Και πάλι, αποστέλλεται σήμα στον κινητήρα, και ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου.

Και στις δύο περιπτώσεις, καλέστε σε συνεργείο EUROREPAR Car Service , το οποίο θα μπορέσει να διαγνώσει το πρόβλημα και να σας προτείνει μια λύση.

Οι ερωτήσεις σας

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δισκόπλακων και των ταμπούρων;

Τα ταμπούρα χρησιμοποιούν  σιαγόνες μέσα σε ένα περίβλημα (το τύμπανο) για την επιβράδυνση του οχήματός σας. Οι σιαγόνες των φρένων  ωθούνται προς τα έξω, και φρενάρουν το τύμπανο προκαλώντας τριβή. Τα δισκόφρενα από την άλλη πλευρά είναι διατεταγμένα διαφορετικά, με έναν δίσκο που είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό και επιβραδύνει με τα τακάκια φρένων. Και πάλι αυτό προκαλεί τριβή και επιβραδύνει το όχημα.

Τα δισκόφρενα γενικά παρέχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης και στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις τα ταμπούρα είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος, όπου απαιτείται λιγότερο φρενάρισμα.

Και οι δύο τύποι συστημάτων πέδησης χρησιμοποιούν την ίδια αρχή εφαρμογής τριβής για την επιβράδυνση του οχήματός σας, επομένως και οι δύο θα φθείρονται με την πάροδο του χρόνου.

Πότε πρέπει να αντικαταστήσω τον ιμάντα χρονισμού

Κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων θα συστήσει διαφορετική ηλικία και χιλιόμετρα για την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού. Ως πολύ γενικό κανόνα, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τον ιμάντα χρονισμού το αργότερο κάθε 5 χρόνια. Αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα, ο ιμάντας χρονισμού θα πρέπει να αντικατασταθεί μεταξύ 110.000-160.000χλμ.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ελέγξετε τον οδηγό  συντήρησης   για το συνιστώμενο διάστημα αντικατάστασης  του ιμάντα χρονισμού του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν είστε σίγουροι, επισκεφτείτε μας.

Όταν ανάβω τον κλιματισμό μου, χρειάζεται πολύς χρόνος για να κρυώσει. Ποιο είναι το πρόβλημα;

Οι μονάδες κλιματισμού αυτοκινήτων είναι συστήματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Υπάρχουν διάφορες αιτίες που μπορεί να προκαλούν το πρόβλημα. Οι εκπαιδευμένοι τεχνικοί μας είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν και να επιλύσουν άμεσα τυχόν προβλήματα. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας -  Βρείτε στο πλησιέστερο συνεργείο

Γιατί ενεργοποιείται η ενδεικτική λυχνία της μπαταρίας μου;

Εάν η ενδεικτική λυχνία μπαταρίας ανάβει στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, ενδέχεται να μην φορτίζεται η μπαταρία. Είναι πιθανό ο εναλλάκτης να μην λειτουργεί σωστά ή η μπαταρία να χρειάζεται αντικατάσταση.

Και στις δύο περιπτώσεις, είναι σημαντικό να ελεγχθεί η μπαταρία από τους τεχνικούς μας. Εάν η μπαταρία αποφορτιστεί εντελώς, δεν θα μπορείτε να ξεκινήσετε το αυτοκίνητό σας.

Το αυτοκίνητό μου δεν έχει καμία ισχύ και ανάβει ένα πορτοκαλί προειδοποιητικό φως στον πίνακα οργάνων.

Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τον καταλύτη ή τον αισθητήρα λάμδα. Ο αισθητήρας λάμδα βρίσκεται στο σύστημα εξάτμισης και επιτρέπει στον κινητήρα να ελέγχει την αναλογία αέρα και καυσίμου. Όταν ο αισθητήρας είναι κατεστραμμένος, το σήμα προς τον κινητήρα αποτυγχάνει. Τότε ανάβει προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου με αποτέλεσμα την μη σωστή λειτουργία του κινητήρα.

Αν ο καταλύτης έχει υποστεί βλάβη, δεν μετατρέπονται τα επιβλαβή αέρια σε αβλαβή.

Και πάλι, αποστέλλεται σήμα στον κινητήρα, και ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου.

Και στις δύο περιπτώσεις, καλέστε σε συνεργείο EUROREPAR Car Service , το οποίο θα μπορέσει να διαγνώσει το πρόβλημα και να σας προτείνει μια λύση.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΛΩΝ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Οι υπηρεσίες μας

SERVICE
SERVICE
Κ.Τ.Ε.Ο.
Κ.Τ.Ε.Ο.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΦΡΕΝΑ
ΦΡΕΝΑ
ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ
ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ
ΕΞΑΤΜΙΣΗ
ΕΞΑΤΜΙΣΗ
ΙΜΑΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
ΙΜΑΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ

ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Φόρμα Εγγραφής

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Βρείτε ένα συνεργείο

Eurorepar Car Service, ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Copyright ©2022 Eurorepar Car Service Χάρτης Ιστότοπου ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΝΟΜΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Διαχείριση των cookies σας Eurorepar Car Service, ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ