Οι ερωτήσεις σας
Οι απαντήσεις μας
Οι μονάδες κλιματισμού αυτοκινήτων είναι συστήματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Υπάρχουν διάφορες αιτίες που μπορεί να προκαλούν το πρόβλημα. Οι εκπαιδευμένοι τεχνικοί μας είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν και να επιλύσουν άμεσα τυχόν προβλήματα. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας - Βρείτε στο πλησιέστερο συνεργείο
Εάν η ενδεικτική λυχνία μπαταρίας ανάβει στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, ενδέχεται να μην φορτίζεται η μπαταρία. Είναι πιθανό ο εναλλάκτης να μην λειτουργεί σωστά ή η μπαταρία να χρειάζεται αντικατάσταση.
Και στις δύο περιπτώσεις, είναι σημαντικό να ελεγχθεί η μπαταρία από τους τεχνικούς μας. Εάν η μπαταρία αποφορτιστεί εντελώς, δεν θα μπορείτε να ξεκινήσετε το αυτοκίνητό σας.
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τον καταλύτη ή τον αισθητήρα λάμδα. Ο αισθητήρας λάμδα βρίσκεται στο σύστημα εξάτμισης και επιτρέπει στον κινητήρα να ελέγχει την αναλογία αέρα και καυσίμου. Όταν ο αισθητήρας είναι κατεστραμμένος, το σήμα προς τον κινητήρα αποτυγχάνει. Τότε ανάβει προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου με αποτέλεσμα την μη σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Αν ο καταλύτης έχει υποστεί βλάβη, δεν μετατρέπονται τα επιβλαβή αέρια σε αβλαβή.
Και πάλι, αποστέλλεται σήμα στον κινητήρα, και ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου.
Και στις δύο περιπτώσεις, καλέστε σε συνεργείο EUROREPAR Car Service , το οποίο θα μπορέσει να διαγνώσει το πρόβλημα και να σας προτείνει μια λύση.
Τα ταμπούρα χρησιμοποιούν σιαγόνες μέσα σε ένα περίβλημα (το τύμπανο) για την επιβράδυνση του οχήματός σας. Οι σιαγόνες των φρένων ωθούνται προς τα έξω, και φρενάρουν το τύμπανο προκαλώντας τριβή. Τα δισκόφρενα από την άλλη πλευρά είναι διατεταγμένα διαφορετικά, με έναν δίσκο που είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό και επιβραδύνει με τα τακάκια φρένων. Και πάλι αυτό προκαλεί τριβή και επιβραδύνει το όχημα.
Τα δισκόφρενα γενικά παρέχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης και στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις τα ταμπούρα είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος, όπου απαιτείται λιγότερο φρενάρισμα.
Και οι δύο τύποι συστημάτων πέδησης χρησιμοποιούν την ίδια αρχή εφαρμογής τριβής για την επιβράδυνση του οχήματός σας, επομένως και οι δύο θα φθείρονται με την πάροδο του χρόνου.
Ναι. Τα συνεργεία EUROREPAR Car Service είναι εξοπλισμένα με τα κατάλληλα εργαλεία και την τεχνογνωσία για την επισκευή όλων των μοντέλων. Έτσι, όποια και αν είναι η μάρκα αυτοκινήτου που οδηγείτε, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Βρείτε το πλησιέστερο συνεργείο και επικοινωνήστε μαζί τους.
Οι ερωτήσεις σας
Οι μονάδες κλιματισμού αυτοκινήτων είναι συστήματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Υπάρχουν διάφορες αιτίες που μπορεί να προκαλούν το πρόβλημα. Οι εκπαιδευμένοι τεχνικοί μας είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν και να επιλύσουν άμεσα τυχόν προβλήματα. Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας - Βρείτε στο πλησιέστερο συνεργείο
Εάν η ενδεικτική λυχνία μπαταρίας ανάβει στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, ενδέχεται να μην φορτίζεται η μπαταρία. Είναι πιθανό ο εναλλάκτης να μην λειτουργεί σωστά ή η μπαταρία να χρειάζεται αντικατάσταση.
Και στις δύο περιπτώσεις, είναι σημαντικό να ελεγχθεί η μπαταρία από τους τεχνικούς μας. Εάν η μπαταρία αποφορτιστεί εντελώς, δεν θα μπορείτε να ξεκινήσετε το αυτοκίνητό σας.
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τον καταλύτη ή τον αισθητήρα λάμδα. Ο αισθητήρας λάμδα βρίσκεται στο σύστημα εξάτμισης και επιτρέπει στον κινητήρα να ελέγχει την αναλογία αέρα και καυσίμου. Όταν ο αισθητήρας είναι κατεστραμμένος, το σήμα προς τον κινητήρα αποτυγχάνει. Τότε ανάβει προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου με αποτέλεσμα την μη σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Αν ο καταλύτης έχει υποστεί βλάβη, δεν μετατρέπονται τα επιβλαβή αέρια σε αβλαβή.
Και πάλι, αποστέλλεται σήμα στον κινητήρα, και ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου.
Και στις δύο περιπτώσεις, καλέστε σε συνεργείο EUROREPAR Car Service , το οποίο θα μπορέσει να διαγνώσει το πρόβλημα και να σας προτείνει μια λύση.
Τα ταμπούρα χρησιμοποιούν σιαγόνες μέσα σε ένα περίβλημα (το τύμπανο) για την επιβράδυνση του οχήματός σας. Οι σιαγόνες των φρένων ωθούνται προς τα έξω, και φρενάρουν το τύμπανο προκαλώντας τριβή. Τα δισκόφρενα από την άλλη πλευρά είναι διατεταγμένα διαφορετικά, με έναν δίσκο που είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό και επιβραδύνει με τα τακάκια φρένων. Και πάλι αυτό προκαλεί τριβή και επιβραδύνει το όχημα.
Τα δισκόφρενα γενικά παρέχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης και στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις τα ταμπούρα είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος, όπου απαιτείται λιγότερο φρενάρισμα.
Και οι δύο τύποι συστημάτων πέδησης χρησιμοποιούν την ίδια αρχή εφαρμογής τριβής για την επιβράδυνση του οχήματός σας, επομένως και οι δύο θα φθείρονται με την πάροδο του χρόνου.
Ναι. Τα συνεργεία EUROREPAR Car Service είναι εξοπλισμένα με τα κατάλληλα εργαλεία και την τεχνογνωσία για την επισκευή όλων των μοντέλων. Έτσι, όποια και αν είναι η μάρκα αυτοκινήτου που οδηγείτε, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Βρείτε το πλησιέστερο συνεργείο και επικοινωνήστε μαζί τους.