Οι ερωτήσεις σας
Οι απαντήσεις μας
Τα ταμπούρα χρησιμοποιούν σιαγόνες μέσα σε ένα περίβλημα (το τύμπανο) για την επιβράδυνση του οχήματός σας. Οι σιαγόνες των φρένων ωθούνται προς τα έξω, και φρενάρουν το τύμπανο προκαλώντας τριβή. Τα δισκόφρενα από την άλλη πλευρά είναι διατεταγμένα διαφορετικά, με έναν δίσκο που είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό και επιβραδύνει με τα τακάκια φρένων. Και πάλι αυτό προκαλεί τριβή και επιβραδύνει το όχημα.
Τα δισκόφρενα γενικά παρέχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης και στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις τα ταμπούρα είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος, όπου απαιτείται λιγότερο φρενάρισμα.
Και οι δύο τύποι συστημάτων πέδησης χρησιμοποιούν την ίδια αρχή εφαρμογής τριβής για την επιβράδυνση του οχήματός σας, επομένως και οι δύο θα φθείρονται με την πάροδο του χρόνου.
Ο κινητήρας του αυτοκινήτου αποτελείται από διάφορα κινητά μέρη. Τα περισσότερα από αυτά τα εξαρτήματα είναι μεταλλικά, μερικά από τα οποία έχουν τριβή μεταξύ τους. Για παράδειγμα, τα έμβολα κινούνται προς τα πάνω και προς τα κάτω μέσα στους κυλίνδρους, και τρίβονται στο εσωτερικό τοίχωμα.
Το λάδι κινητήρα βοηθά στη λίπανση αυτής της διαδικασίας.
Παρ’ όλα αυτά, η τριβή συνεχίζεται, δημιουργώντας μικροσωματίδια από μέταλλο και βρωμιά, τα οποία μεταφέρονται από το λάδι.
Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας λίπανσης και καθαρισμού, το λάδι καίγεται αργά. Με την πάροδο του χρόνου και μέσα από αυτή τη διαδικασία, το επίπεδο λαδιού πέφτει και πρέπει να αντικατασταθεί ή να συμπληρωθεί.
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τον καταλύτη ή τον αισθητήρα λάμδα. Ο αισθητήρας λάμδα βρίσκεται στο σύστημα εξάτμισης και επιτρέπει στον κινητήρα να ελέγχει την αναλογία αέρα και καυσίμου. Όταν ο αισθητήρας είναι κατεστραμμένος, το σήμα προς τον κινητήρα αποτυγχάνει. Τότε ανάβει προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου με αποτέλεσμα την μη σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Αν ο καταλύτης έχει υποστεί βλάβη, δεν μετατρέπονται τα επιβλαβή αέρια σε αβλαβή.
Και πάλι, αποστέλλεται σήμα στον κινητήρα, και ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου.
Και στις δύο περιπτώσεις, καλέστε σε συνεργείο EUROREPAR Car Service , το οποίο θα μπορέσει να διαγνώσει το πρόβλημα και να σας προτείνει μια λύση.
Ναι. Όταν κλείνετε σέρβις για το αυτοκίνητό σας στην EUROREPAR Car Service , απλά ενημερώστε μας ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται εντός εγγύησης. Εμείς θα φροντίσουμε να πραγματοποιηθεί το σέρβις σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ώστε να διατηρηθεί η εγγύησή του.
Όσο το αυτοκίνητό σας συντηρείται σύμφωνα με αυτές τις προδιαγραφές, είστε ελεύθεροι να επιλέξετε συνεργείο για την εκτέλεση του σέρβις χωρίς να θέσετε σε κίνδυνο την εγγύησή σας.
Κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων θα συστήσει διαφορετική ηλικία και χιλιόμετρα για την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού. Ως πολύ γενικό κανόνα, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τον ιμάντα χρονισμού το αργότερο κάθε 5 χρόνια. Αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα, ο ιμάντας χρονισμού θα πρέπει να αντικατασταθεί μεταξύ 110.000-160.000χλμ.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ελέγξετε τον οδηγό συντήρησης για το συνιστώμενο διάστημα αντικατάστασης του ιμάντα χρονισμού του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν είστε σίγουροι, επισκεφτείτε μας.
Οι ερωτήσεις σας
Τα ταμπούρα χρησιμοποιούν σιαγόνες μέσα σε ένα περίβλημα (το τύμπανο) για την επιβράδυνση του οχήματός σας. Οι σιαγόνες των φρένων ωθούνται προς τα έξω, και φρενάρουν το τύμπανο προκαλώντας τριβή. Τα δισκόφρενα από την άλλη πλευρά είναι διατεταγμένα διαφορετικά, με έναν δίσκο που είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό και επιβραδύνει με τα τακάκια φρένων. Και πάλι αυτό προκαλεί τριβή και επιβραδύνει το όχημα.
Τα δισκόφρενα γενικά παρέχουν μεγαλύτερη δύναμη πέδησης και στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις τα ταμπούρα είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος, όπου απαιτείται λιγότερο φρενάρισμα.
Και οι δύο τύποι συστημάτων πέδησης χρησιμοποιούν την ίδια αρχή εφαρμογής τριβής για την επιβράδυνση του οχήματός σας, επομένως και οι δύο θα φθείρονται με την πάροδο του χρόνου.
Ο κινητήρας του αυτοκινήτου αποτελείται από διάφορα κινητά μέρη. Τα περισσότερα από αυτά τα εξαρτήματα είναι μεταλλικά, μερικά από τα οποία έχουν τριβή μεταξύ τους. Για παράδειγμα, τα έμβολα κινούνται προς τα πάνω και προς τα κάτω μέσα στους κυλίνδρους, και τρίβονται στο εσωτερικό τοίχωμα.
Το λάδι κινητήρα βοηθά στη λίπανση αυτής της διαδικασίας.
Παρ’ όλα αυτά, η τριβή συνεχίζεται, δημιουργώντας μικροσωματίδια από μέταλλο και βρωμιά, τα οποία μεταφέρονται από το λάδι.
Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας λίπανσης και καθαρισμού, το λάδι καίγεται αργά. Με την πάροδο του χρόνου και μέσα από αυτή τη διαδικασία, το επίπεδο λαδιού πέφτει και πρέπει να αντικατασταθεί ή να συμπληρωθεί.
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τον καταλύτη ή τον αισθητήρα λάμδα. Ο αισθητήρας λάμδα βρίσκεται στο σύστημα εξάτμισης και επιτρέπει στον κινητήρα να ελέγχει την αναλογία αέρα και καυσίμου. Όταν ο αισθητήρας είναι κατεστραμμένος, το σήμα προς τον κινητήρα αποτυγχάνει. Τότε ανάβει προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου με αποτέλεσμα την μη σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Αν ο καταλύτης έχει υποστεί βλάβη, δεν μετατρέπονται τα επιβλαβή αέρια σε αβλαβή.
Και πάλι, αποστέλλεται σήμα στον κινητήρα, και ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι στο πίνακα ελέγχου.
Και στις δύο περιπτώσεις, καλέστε σε συνεργείο EUROREPAR Car Service , το οποίο θα μπορέσει να διαγνώσει το πρόβλημα και να σας προτείνει μια λύση.
Ναι. Όταν κλείνετε σέρβις για το αυτοκίνητό σας στην EUROREPAR Car Service , απλά ενημερώστε μας ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται εντός εγγύησης. Εμείς θα φροντίσουμε να πραγματοποιηθεί το σέρβις σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ώστε να διατηρηθεί η εγγύησή του.
Όσο το αυτοκίνητό σας συντηρείται σύμφωνα με αυτές τις προδιαγραφές, είστε ελεύθεροι να επιλέξετε συνεργείο για την εκτέλεση του σέρβις χωρίς να θέσετε σε κίνδυνο την εγγύησή σας.
Κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων θα συστήσει διαφορετική ηλικία και χιλιόμετρα για την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού. Ως πολύ γενικό κανόνα, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τον ιμάντα χρονισμού το αργότερο κάθε 5 χρόνια. Αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα, ο ιμάντας χρονισμού θα πρέπει να αντικατασταθεί μεταξύ 110.000-160.000χλμ.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να ελέγξετε τον οδηγό συντήρησης για το συνιστώμενο διάστημα αντικατάστασης του ιμάντα χρονισμού του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν είστε σίγουροι, επισκεφτείτε μας.